4 Ocak 2010 Pazartesi

Büyük Balık / Big Fish


urtadam, devler, cadılar, siyam ikizleri, banka soyguncular, gizli şehirler, sirenler vb tüm fantezi mevcut, ancak unremarkably bir başka sıradan seyahat satıcısı hayatımın bir parçası gibi görünüyor. Tamamen açıkça asla İster gerçekten veya değildir, ama rub’s.Bir keresinde Harlan Ellison olan ana noktası nasıl iyi yalan söyledim gerçekleri basit bir ezberden çok daha iyi netlikte hiç yapabilirsiniz gerçeği aydınlatan olarak bir inceleme okudum.



Film, yatağında-ridden babasının yaptığı tüm zamanların öykülerini binlerce duydum e questing oğlu yanlışlığı bir noktada, o fikir babası gerçekten kim olduğunu biliyorum sahiptir. Baba cevabı ise, `I’ve hiç bu kadar herkes ama beni Doğduğum günden. Eğer benim kim olduğumu bilmiyorum, sizin başarısız, benim değil. ” Daha sonra soruşturma nokta net olun. Ben Ellison bu film sevdi bahse girerim. Bu olağanüstü bir yalandır.
Film gibi Öyle mi? Elbette. Bu Tim Burton’s best work, kuşkusuz’s. Herkes için mi? Muhtemelen hayır. Birçok bulacaksınız o kafa karıştırıcı ve anlamsız, ama fantezi böyle iyi. All i rahatla, ve bunu olmasına izin söyleyebiliriz. Pişman olmayacaktır.
iyi Seyirler Dileriz…

0 yorum: