4 Ocak 2010 Pazartesi

İkinci Geliş / second coming


Yapım:2008 ABD, Honduras
Tür:Aksiyon, Dram, Gerilim, Korku
Yönetmen:Jose Zambrano Cassella
Senaryo:Jose Zambrano Cassella
While mükemmel değildir, çok zanaat düzeyinde bu filme gösterilen özel düşük bütçe vaktinden önce bilerek etkilendim (I Fangoria Dergi üzerinden) okudum. Ve gerçek düşük oldu. Ama bir görüş filmin bütçeye dayalı olmayan sağlar, aslında akıllı, iyi gerilim-drama sundu. Ben küçük filmleri ile bu harika görünüyor bakın sorun onların genellikle haksız bir büyük filmi olarak değerlendirilecektir edinmektir. Ayrıca, bu bir korku filmi değil, küçük bir tiyatro olduğunu. Bir utanç dağıtıcıları bu şekilde satış olmasıdır. Bu, bazı eleştirmenler için çünkü “korkutucu” yeterli değildi ona üzgün elde edilir. Bunu bir kazanan ve bir hiçbir hırsı ile bazı amatör yönetmen ile ilgili değildir görebilirsiniz (bu arada, sadece şey olmadığını düşünüyorum o atış ve yazdı. Ben Netflix Doğum birlikte başka alçak o kiralanan bütçe korku filmi. Bu diğer film maliyeti 4 kat daha fazla ve becerilerini burada gösterilen hiçbiri yoktu.

Ben çok etkilendim. Büyük bir hikaye, mükemmel değildir, ama büyük. Dökme çoğundan iyi performanslar. Çok iyi fotoğraf ve genel, büyük bir çaba. Bu bu yönetmen için başlangıç noktasıdır, Ben sadece onun gelecekte yatıyor hayal edebiliyorum.
İyi Seyirler Dileriz…



0 yorum: