4 Ocak 2010 Pazartesi

Kedi Kadın


Konu: Tamam, bir sürü var bu film nefret bir sevgi için geciktirir think I’m olacak. Ancak, beri Michelle Pfeiffer, ben aşık karakter Kedi Kadın ile düşmüş sonra Batman Returns kıyafet donned. Ne zaman Angelina Jolie hakkında film açılış 2 veya 3 yıl önce rol oynadığı okuyun, ben kendinden geçmişti. Ardından, Nicole Kidman, sonra Halle Berry açık. Nasıl film, çünkü arsa başta söndürmeye gidiyordu hakkında kulağa aptal, ve beni etkilemek değildi kıyafeti şüpheci oldu. Bir süre sonra, gerçi kostüm aşk ve gece açılış üzerine gördükten sonra, ben de tamamen obsessed I’ve başladı. Ben, DVD (yaklaşık izledi tüm mal satın sonra 10 kere beri aldım), ve bunu en iyi filmleri hiç biri inanıyoruz!
Arsa, I, ve Sharon oyunculuk felaket oldu, hem de kabul edeceğiz stupid Lambert Wilson, ama I herkesin nefret anlamıyorum Halle. Bunu tüm 3 roller oynamaya superb, Sabır, Sabır / Kedi Kadın ve Kedi Kadın kendini. Film replikleri vardı şaşaalı, ancak cehenneme kimin umurunda, bu eğlenceli bir eylem fiske, ve tüm nefret almaması gereken onun alıyorum. Insanlar razzies toplama) gibi Baby Geniuses 2 ve Harold & Kumar (hala niye bok bu parçaları yapılmış olan anlayamıyorum olarak bok bu yıl var diğer yükler, başka bir göz atmalısınız. Ayrıca, herkes nasıl CG korkunç olduğunu ve nasıl olduğunu
Spiderman büyük diyordu. Kedi Kadın olarak çoğunlukla deri-gösteren gerçeklere bir göz atın, Spiderman tamamen tepeden tırnağa kadar, elbette o iyi CG bakmak için gidiyor kaplıdır. Ben de bunun Selina Kyle değildi, ama hayal kırıklığına uğradım film izledikten sonra, o orada sadece bir Catwoman değildir açıklar birçok Catwomen olduğunu ve insanların bir kısmının, bu yüzden sadece devam burada düşünüyorsun bir Selina-az film hakkında şikayetçi. , Aslında en sevdiğim Alt çizgi, bir büyük film, bir benim en sevdiğim film oldu.
İyi Seyirler Dileriz…


0 yorum: